Виходячи із основної загальноосвітньої проблеми школи, індивідуальної теми з самоосвіти я намітила основні розділи роботи:
Змістдіяльності | Терміни | Форма результатів | |||
Розділ 1. Вивчення педагогічної, наукової та методичної літератури | |||||
1.Вивчення та аналіз науково-методичної літератури, підписка на газету «Інформатика», «Комп’ютер у школі та сім’ї». 2.Огляд інформації в Інтернеті з інформатики та ІКТ, педагогіки психології. 3. Вивчення нових програм, підручників з інформатики та ІКТ, з'ясування їх особливостей і недоліків. 4.Удосконалення роботи з педагогічними технологіями (особистісно-орієнтованої і технологією рівневої диференціації, блочно-модульною технологією) | Вересень 2016 Протягом року Протягом року Протягом року | Конспекти Пам'ятки Рекомендації | |||
Розділ 2. Розробка програмно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу | |||||
а) Науково-методична робота | |||||
1. Розробка календарно-тематичного планування з інформатики та ІКТ для учнів 5-9 класів. 2. Розробка конспектів уроків інформатики та ІКТ. 3. Розробка індивідуальних і диференційованих завдань для навчального процесу учнів. 4. Розробка комплекту самостійних, контрольних робіт, в тому числі й електронних тестів. 5. Розробка комплекту завдань для проведення Всеукраїнської олімпіади (6-11 класи). 6.Розробка комплекту завдань для проведення олімпіади з ІКТ (9-11 класи). | Серпень 2016 г. Протягом року Протягом року Протягом року Жовтень 2016 Жовтень 2016 | Робочі програми та навчально-тематичні плани Конспекти Дидактичні матеріали Дидактичні матеріали Олімпіадні завдання Олімпіадні завдання | |||
б) Дослідницько-експериментальна робота . | |||||
1.Розробка календарно-тематичного планування та організація факультативу «Основи програмування» для учнів 6-8 класів. 2. Розробка календарно-тематичного планування та організація факультативу 6-8 класів «У світі графіки». 3. Розробка календарно-тематичного планування та організація «Школи олімпійського резерву» 4. Керівництво дослідницько-експериментальною роботою учня та підготовка до конкурсу-захисту наукових робіт МАН. 5. Підготовка учнів до конкурсів з інформатики та ІКТ. 6.Підготовка учнів до міського конкурсу з «Юний програміст». | Жовтень 2012 Жовтень 2012 Жовтень 2012 За планом За планом За планом | Навчальні програми Навчальні програми Навчальні програми Наукова робота учня Творчі роботи | |||
Розділ 3. Узагальнення власного досвіду педагогічної діяльності | |||||
1. Участь у конференціях, семінарах, майстер-класах. 2. Розробка персонального сайту-портфоліо в мережі Інтернет, розміщення на ньому авторських методичних матеріалів. 3. Розробка пакету навчальних матеріалів в електронному вигляді (паспорта кабінету, комплекту тестових завдань з інформатики та ін.) 5. Узагальнення та оформлення матеріалів у методичну скарбничку ліцею. | За планом МО Протягом року Протягом року Протягом року | Сайт-портфоліо | |||
Розділ 4. Участь усистеміметодичноїроботи | |||||
1. Активна участь у роботі засідань кафедри «Математики, інформатики, фізики» ліцею, засіданнях міського методичного об'єднання вчителів інформатики, семінарах, конференціях. 2. Удосконалення та систематичне поповнення інформацією, методичними матеріалами сайту ліцею 3. Організація роботи з обдарованими дітьми та участь з ними в науково-практичних конференціях, конкурсах творчих робіт, олімпіадах. 4. Удосконалення знання сучасного змісту освіти учнів з інформатики та ІКТ. 5. Сприяння та допомога вчителям по освоєнню ІКТ та створенню і розміщенню власних сайтів-портфоліо у мережі Інтернет. 6. Створення та розміщення в мережі сайту початкової школи. | За планом МО Протягом року Протягом року | Сайт ліцею | |||
Розділ 5. Навчання на курсах в системі підвищення кваліфікації | |||||
1. Освоєння нових комп'ютерних програм (Flash, CMS JOOMLA, Linux, Gimp, OpenOffice та ін.) 2. Відвідування уроків своїх колег. 3. Підбір, класифікація та рішення завдань ДПА з інформатики. 4. Проходження предметних курсів, майстер-класів, семінарів з інформатики та ІКТ, у тому числі і дистанційних. | За планом МО Протягом року до ДПА За планом МО |